top of page

Szalonetikett

Minden kedves Vendégem számára korrekt szolgáltatást és megfelelő figyelmet szeretnék nyújtani, ezért ennek érdekében szeretném, ha az alábbiaknak megfelelően vennéd igénybe a szalon szolgáltatásait.

 

1. Időpont foglalás

 

Csak előzetes bejelentkezés után tudok időpontot biztosítani, melyet egyeztethetsz munkaidőben telefonon, vagy személyesen a szalonban. Mivel fontos számomra a megfelelő információ csere, ezért e-mailben, sms-ben, messenger üzeneten keresztül nem áll módomban időpontot adni. Előfordulhat, hogy nem tudom felvenni a telefont, ezért kérlek, hogy legyél türelemmel, vissza foglak hívni. Ha személyesen érkezel és éppen olyan jellegű kezelés zajlik, amit nem tudok megszakítani, akkor is kérem, hogy legyél türelmes, vagy ha megadod a telefonszámodat, visszahívlak.

2. Lemondási feltételek

Amennyiben a foglalásod töröltetni, vagy módosítani szeretnéd, azt legkésőbb az időpontot megelőző napon (minél korábban) szíveskedjél megtenni, hogy a számodra fenntartott időpont lehetőségét más Vendégnek át tudjam adni. A lemondást megteheted írásban is (facebook, sms). Természetesen mindenkivel előfordulhat, hogy éppen aznap jön közbe valami, vagy éppen az anyagi helyzete nem úgy alakult a hónapban, ahogyan azt korábban tervezte. Nem áll szándékomban senkit sem kérdőre vonni, hogy miért mondja le az időpontját, de kérem, hogy jelezd felém IDŐBEN, ha mégsem tudsz jönni! Ha valaki kettő alkalommal - lemondás nélkül - nem jelenik meg, annak a jövőben nem áll módomban újra időpontot adni.

 

3. Késés

Ha lehetséges, a megbeszélt időpont előtt pár perccel érkezz meg, hogy rá tudj hangolódni a kozmetikai kezelésre. Ha elkésel, akkor a Te kezelési idődet kell lerövidítenem, vagy ha túl sokat késel, előfordulhat, hogy nem tudom elvégezni a kezelést, mivel az a minőség, illetve a következő Vendég idejének és türelmének a rovására menne. Ha a késést előre látod, kérlek, hogy jelezd felém!

 

4. Kísérők, kisgyermekek a szalonban

A szalon sajnos nincs felkészülve kisgyermekek felügyeletére. Egy gyermek számára a kozmetika unalmas és veszélyes hely lehet, az elektromos kábelek, konnektorok, vegyszerek miatt. Ezen kívül a magas költségű, sérülékeny gépek között való foglalatosság sem helyénvaló. Köszönöm a megértést!

Higiéniai okok miatt természetesen semmilyen háziállat nem hozható be!

 

5. Szalonviselet

Vendégeim kényelmének biztosítása és ruhájuk megóvása érdekében lehetőség van kényelmes kezelőruhába átöltözni. Ezen kívül papucs, beterítő kendők, fejpánt, szükség esetén egyszer használatos alsónemű szolgálja a Vendégek kényelmét, növeli  a komfortérzetüket. Kérlek, hogy kinti cipővel a kezelőágyra ne ülj/feküdj! A kezelések jellege miatt kiemelten fontos, hogy megőrizzük a kozmetika higiéniáját!

 

6. Betegség

A szakma protokollja szerint csak egészséges Vendég szolgálható ki, tehát a bőrön lévő bármilyen fertőző elváltozás (pl. herpesz!!! stb.), vagy lázas, megfázásos állapot, a szemet érintő betegség esetén nem végezhetők el kozmetikai kezelések. Egy kozmetikában a "csak egy kis megfázással" érkező Vendégeken sem szabad kezeléseket végezni. Amennyiben betegséged van, mindig mondd le az időpontodat, a gyorsabb gyógyulás és a betegség fokozódásának vagy továbbadásának elkerülése érdekében!

 

7.  Kontraindikációk szűrése, beleegyező nyilatkozat kitöltése

Alapos kikérdezés előzi meg az egyes kezelések elvégzését a kontraindikációk kizárása érdekében, így előfordulhat, hogy egy-egy kezelési lépés elvégzésére, vagy magára a szolgáltatás elvégzésére nem kerülhet sor, ha azt a Vendég biztonsága érdekében úgy ítélem meg! Bizonyos kezelések esetében – természetesen az ellenjavallatok kizárását követően – beleegyező nyilatkozat aláírása is szükséges.

Bizonyos eljárások kapcsán nagyon fontos a Vendég együttműködése, az otthoni utógondozás során az utasítások maradéktalan betartása. Ennek elmulasztásából adódó "károkért" semmilyen felelősséget nem vállalok.

8. Károkozás a szalonban

Ez egy kényes téma, mégis fontosnak tartom megemlíteni. Történhetnek véletlen balesetek a szalonban, amikor a Vendég, vagy kísérője kárt okoz a berendezésben, tárgyakban. Ennek költségét a Vendég köteles megtéríteni a szalon tulajdonosa felé.

9. Nyugalom, média

Kérem, hogy az érkező Vendégek, érdeklődők a szalonban eltöltött idejük alatt őrizzék meg az ott tartózkodók nyugalmát, az üzlet csendjét. Legyenek tekintettel arra, hogy amíg az adott kezelés be nem fejeződik, igyekszem minden figyelmemet az éppen kezelt személyre fordítani. Előzetes engedély nélkül a szalon kül-, és belterületén tilos bármilyen hang-, és képi anyagot rögzíteni.

10. Termékcsere

A megvásárolt termékeket higiéniai okok miatt semmilyen formában nem áll módomban visszavenni, vagy kicserélni! A kezelések során lehetőség van bizonyos termékek tesztelésére!

Megértéseteket köszönöm!

bottom of page